e hos mormor och morfar

just nu befinner jag mig hos mormor och morfar, det har varit skönt att koppla av,nu när det som sagt är hög tid att dra ifrån karlstad för en längre tid. jag är redo för utmaningen men är känslomässigt rubbad en aning. sedan ställs ju allt på spets när man tvingas lägga latt som hockeyn och musiken åt sidan.
Jag har sett på tv och läst 2 böcker, lekt med mina kusiner, spelat poker, och varit på en konstutställning så det har varit mysigt hwlt enkelt och med mina släktingar kan man diskutera politik,böcker,tv, och bara prata och de förstår och man kan debattera och det älskar jag., jag har inte nämnt politik mycket när jag skriver för det skulle då bara inrikta sig till färre personer, allt e politik egentligen om masn tänker efter.
men jag är väldigt intressrad av det.
Jag har fått sova mycket också och det har varit underbart. lysnat på led zeplin i min ensamhet och spelat patiens ett åtskilligt tal ,. evighetsspel som egenltligen ja inte har nån förklaring till att jagh spelar om och om igen .
Imorrn kväll åker jag hem och då blir det inköp till festen och planera den,packa och sen dra.
det är spännade och skrämmade.


tänker på helgen också, vi var på norrstrande,hamnen,norrstrand sedan på lördag, norrstrand,arena,herrhagen och sedan råtorp träffade en fin,intelligent och en karismatiskt person, han var mer än söt och satte en stämpel i mitt medvetnade. jag som inte trodde sånt var möjligt längre.

jag säger inte ja gillar han,känner han inte men han har funnits i mina tankar.


ska göra anmälan innan jag åker.

har en rockstar och en einstein nu ,.., ;P

mer skämt å sido... hehe .,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback