jag åker idag...

det är dags nu, att åka. lämna alla åt deras öde här hemma i lilla karlstad,jag tyckte de kändesså okey att dra för någon dag sedan men nu känns det inte så. Kan ju bero på flera saker. En helg kan vara så händelserik  om det bara vill sig, och manb kommer till slutsatser och även om det nästan är dags att dra så vill man gömma sig i det lilla nuet som finns och bara "vara".
jag var  till hamnen igår och kollade runt,satt med lite kompisar det var ju ändå sista kvällen i frihet.
På spelningslitsna dunkar låten freedom  och jag tror inte det är en slump att just den kom på.
Jag hade kul igår iaf, jag behövde ta igen mig en sväng så jag  va hemma hos victor och myste i soffan och käkade popcorn. Jens å Chriss va där med:)
Jag såg min älskade igår en sväng, en kortis såg jag dig darling, vad vacker du var!  Malin ... hinner ju se dig igen idag, ska försöka göra mitt bästa för att bibehålla lugnet och inte börja stortjuta!
Emilie, sötast, Nenny gulligast... Josse, miiina älsklingar jag kommer hem snart, Emil jag kommer hem! 
Fast de känns så långt och så långt bort, va skulle ja krångla in mig på dehär för?
Mystery, men jag jag tycker självklart det är spännande som tusan!
Love . to.
Jag kommer gråta idag.
Kärleken gör ont, men på så sätt vet manatt den är äkta!

ps. Hade fan velat bada med nenny, va ju såå fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback