klippt av de ....paarty/öl/love/känslor/

klippt av de ....
Har klippt av håret, jääätenice faktiskt!
hände mkt igår när vi festade hos jenny, hon har ju flyttat te marieberg nu! :P
vilket virrvarr för huvudet asså, jag kan bli helt till mig.
Bella du... du ska ...visste inte att.... öeuehm, hittar inga ord.
Emly lika skön som vanligt, men saknat så de vart wierd iaf, Nenny alltid lika skoj men samma saknad.
Linda, dear de vart mys asså . Ses snart... vill inte du åker så lååångt bort men de va ju jag som börja såå.  
Men nu äre spikat iaf du,jag,axel,thilda på sweden rock -08 eftersom axel muckar först jan 08.
Kul å se han igår också, synd man aldrig hann se thilda.,
Torsdag kommer jag hem igen , då blire fika josse, ses linda...
hjärtat slår för mina gull.

äxtra,extra,äxtra, mycke kärlek till min söta bror och syster och mamma som skämmer bort mey å pappa som lagar käket som göder mej,jag suger .





Kommentarer
Postat av: Bella

Förstog inte riktigt vad du menade med din blogg, om jag förstört eller om det känns fel? Ja, bara du vet.

2006-08-21 @ 17:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback