Simjobbet. -fucking nightmare

Som jag har slitit i 4 veckor nu och verkligen gått upp 8 varje dag, såp jobbigt och så har jag fått cykla till herrhagen och blivit hämtad där för att sedan åka därifrån till väse. det är 1,6 mil varje dag!
ta det ggr 15. va blir de ? ja har iaf typ cyklat 28 mil ... :S ja som hatar att cykla, nästan blivit överkörd, vart 30 cm från att köra över en oskyldig tant och dessutom verkligen inte fått något annat än SKIT på jobbet.
hade jag ens kunnat drömma om hur de skulle vara hade jag aldrig tagit jobbet för 4 e året i rad! aldrig!!!

Det har varit något jämt med detta jobbet antingen nån jävla förälder som tycker att deras barn inte lär sig nått eller att det är för dåligt si och så eller att de som jobbar inte kommer överrrens. Men irå då faan vare glassen på kakan eller vad man säger. Jag fick inte bara personliga klagomail skickat in till mig och som omnämner mig som nån jävla militärhierarkist som hatar ungar och som dessutom skäller på dom och har fel stil! Ehm dedär sista kan man ju stryka för de vet jag inte ens va de handlar om . 're min pilotbrillor och mitt val va skor? Jag vet inte.. dagen innan jag slutade fick jag ine ett annat mail från några föräldrar där det står hur det egentligen var och att det mesta varit bra men då hade jag ju fått gå å lida och funderat på vad jag kunde ändra på! Ärligt talat om ni hade 4 killar i 11års åldern som står å slår varanadra med en platta i huvudet och inte slutar när du ropat deras namn ett 10tal ggr uat n istället börjar skvätta vatten och nypa varnadra, skulle ni helt jävla ärligt kunna säga att ni inte skulle ryta till för att få deras uppmärksamhet? jag vet inte hur man bäst för kontakt med varje enskilt barn de vet föräldrarna men seriöst ska ja bara stå där? ja fick ju skit för det.. och sen för att vi blandat in frisim och för att vi inte använde simdynor, men gud om barnen kan flyta varför ska jag sätta på dom det,det är ändå såå väldigt svår att få av dom sedan för att man tar bort en trygghet. Men en liten flicka kunde ju veta så lite, och hade dålig erfarnehet av barn också . shit tänkte jag , hur lång tid tar det då? jag har jobbat som simlärare i 5 år och simmat själv i 12år. fick inget svar på denm frågan utan bara nått mutter, antar de var svarslösa men jag kunde inte se det som en vinst.
Så jävla pissigt att var och jag var ju sur hela tiden innerst inne och tvingades gå å le hela dagen det var så ansträngande tat jag somnade så fort jag kom hem,. polarna undrade ju om de var nått fel på mig så som jag var och inte ringde eller hörde av mig. jag kunde sova från 3 på dagen till 12 på kvällen gå upp och borsta tänderna och sova till 8 dagen därpå.
En annan incident som jag faktiskt kunde skratta åt var denna.
en förälder kommer fram till en viss johan som var ute för att se om jag kunde mitt jobb,(LÖJLIGT) jag är mer utbildad än han och vilket fjäskeri denna människa ställde till med ojojoj !
han frågade en mor vad hon tyckte om simskolan och hon svarade att hon tyckt undervisningen var slpp, sonen hade inte lärt sig nått. detta var också sista dagen . jaha så de passar att säga nått sista dagen ? kom aldrig å prata med MIG jag kan takritik eller förslag , jag är ingen jävla hitler diktator!
Hon muttrade jag och jag frågade , vad har du själv för yrke då?
lärarinna , oj .. ! heeh ja då borde du ju veta hur barn lär sig bäst?
GENOM ATT LEKA ditt mongo! jag ska bara genom att leka.,för att vara professionell men själen skrek hårdrock och svordommar till kärringen! hon ja ja det vet jag . men min son ..
jaha men din son ,. vaddå? är han annorlunda han ? ja lovar dig sa jag att om jag tvingat han att göra något mer än det han redan gjort så hade han inte gått nära vatten och du hade vart till mig och klagat på det sa jag .
sedan ör övrigt var dinsaon ärdd för vatten, tyckte det var svårt att hoppa från kanten och doppa huvudet och nu gör han båda delarna och kan nästan samspela arm och bentag, det är inte dåligt! men som löärarinna har du ju så oövervinnerliga krav på din stackars unge att han känner av dom med din blick, de sista va dumt . men hon förstod nog eftersom hon senare sade till min arbetskamrat att hon var nöjd, alla kan ju ändra sig, eller så var hon rädd för mitt versiga humör och förstods att ja skulle bli rasande om hon sade nåttmer och jag tvingades spela ut henne igen på mitt väldigt fina sätt tycker jag.
folk kan vara så jävla bra på att klaga men kan inte ens skriva under med sitt egna namn, de gjorde ju inte det i klagomailet jag fick, haaah så seriölst tog jag det då!
när jag äntligen fick sluta och vi skulle redovisa kassan stämde inget me beräkningarna vi gjort, så vanisinnet tog ju inte slut, nån har snott ungefär 3000 spänn de e typ 55% av vad vi sålt simmärken för. inget försvann, förrän sista veckan . 100 spänn av mina egna förvann,min bikini och tofflorna.
johan som skulle kolla mitt jobb och som förundmjukade mig inför alla föräldrar genom att ta över hela simskolan var bara med sista veckan.

Han han sexuellt trakaserat mig och jag tänker anmäla det!

ingen mer tjej ska få lida av hans äckliga sätt, anspelningar på sex på jobbet och rädslan att få sparken och inte få pengarna från jobbet det var överhängande så jag valde att stanna.
han ska åka dit nu !

förlåt mamma för att jag aldrig berätta varför jag var så ledsen då... pappa jag kunde inget säga för du känner ju honom, sedan ville jag inte att han skulle framstå som dålig, se så snäll jag är ?

USCH, Time to be mean .

tack alla för att ni gav mej en sjujävla jobberfarnehet att minnas, tack alla vidrigt apatiska föräldrar ,tack till äckeljohan, tack till de so inte vill ge sig till kännac men slänger skit och tack för att ni hjälpt mig ytterligare ett steg från att nånsin låta någon komma mig nära igen!

Jag ska aldrig hålla min stora käft igen, jag fick den av en anlening att jag aldrig lär mig det. lita på magkänslan och säg allt även om det sårar nån så inn i vassen det är så det ska vara .
jag är inte snäll längre .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback