Danmark

Jag åkte till stockholm i söndags eftermiddag, bakis so jag var så satt jag som en dö fisk på bussen som jag nätt och jämt hann med då min bokning hade blivit fel. Tog bussen vidare till Lars och käkade pepparkakor på det där mysiga stället Tollare som han bor på. På måndagen åkte jag vidare till Köpenhamn där Mette kom och hämtade mig och det var verkligen spännnande jag skulle ju få träffa familjen och barnen. FDe var riktigt söta och lite blyga men det var jag också, jag provade inte prata danska med dom för det vågade jag inte men jag förstod ganska mycket. Hälsade aldrig på Esben och har inte råd att åka igen men jag får träffa han senare helt enkelt. Jag kommer trivas som en kung och ha mycket tid frö mig själv och musiken. Jag är så trött på hemma eller ja det som varit mitt hem, jag hör bara tjat varje dag och jag kommr inte alls överrens med folket här, vi är så olika och lika och jag är verkligen en outsider för jag har inte samma intressen som övriga familjen. Det ska bli mysigt med jul men rena pinan att åka bil på julafton med hela familjen, för det är ju ett så ständigt tjat men då mer instängt så man får nästan klaustrofobi när man tänker på det, oh!
Jag pratade mycket med Mette och det finns mycket att göra i stan och man kan träna,musik,get to gethers osv och så göra massa roliga saker med barnenlär knappast bli några problem. De har påhittiga intressen eller vad man ska säga.
Jag kommer hitta mig själv, hela mig och det känns bra för delar av mig har jag tappat och delar av mig är dolda och andra delar är väldigt nya förm ig men jag måste verkligen göra dethär.
Its a long december but there is reason to belive next year will be better than the last och hur kan det inte bli? Jag fyller ju för fan 20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback