Emilie, Gulletstump... mitt hjärta slår.

Haha, de vart verkligen knäck bak för våran del inatt och såklart så missade vi i stort sett båda OC avsnitten vilket sög. Vi hörjade runt å inhandlande grejjer och jag som sett fram emot å ta det lungt hemma blev uppringd av en mindre skräckslagen emilie som skulle vara butikreklmaerare typ och aldrig hade hon bakat knäck! Det va jätteskoj å göra, lite läskigt eftersom vi trott vi gjort helt fel eftersom den inte blev så kladdig men sen stelna den och blev sådär som koda och de vart ju rätt och kunderna gillade den. så bra jobb! Och duktigt av mig å gå upp halv 10 jag som vart uppe och vänt på dygnet helt... så nu sussar jag gott inatt vid 12 iaf! Men så nu inte du fått det om bakfoten för vi diskuterade ju det igår... jag lämnar er inte jag kommer ju tebax och så bestämde jag mig för att skriva några rader om alla de ja kommer sakna! ink dej gullet!  Det är lite tjatigt å skriva jag älskar dig till alla som jag gör det till och ni vet ju faktiskt om det så ! Å engelska senteces för det är snyggast!

Emilie- I love you like a fat kid loves cake men de vet du ju redan och det kommer bli svårt att skiljas från dig du är självlysande  och helt lysande gullet!

Jenny- I will stop love you when you paint me a sound of a bell in a church in a land that does not exist. Älskar dig!

Mathilda- I want to spend the last day of my life with you, noone would amuse me more.

Josefin- The things we´ve done you made me who Iam today or at least you had something to do with it.

Axel- You were there when noone else where you have my soul for that

Niclas- Miss the moments, you made the days back in the younger days

Victor- On hell of a special boy, its about being, yeah! you know!

Linda- She´s the girl I would marry If I was a guy.. sadly I´m not ! I adore you!

Erika- Ligger nära hjärtat och den person som jag trivs i alla lägen med. Du är bäst!

Victoria alias "dumdum" - I wanna Rock! Such times where there can be only you and me!

Caroline- Hockey strarted you came, you went and youre still here ... Stay!

Jim- We dont need doing or saying we already know...

Camilla- Lumpenstjärnan med DEN personligheten! Woohla !

Fredrik- Underbar pöjk, du ger mig mer än vad du vet

Emil- Roliga timmen är det jämt när ja hänger med dej

Lars- Vilken stjärna! Lys gullet, lys!

Linnea- långt bort men ändå nära. så är våran vänskap.

Mattias- Min härlige man!


Så var det med det .......det hör till det vanliga att man glömmer nån .. ehm ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback