Modell igen

Jag kom hem från sthlm och köpenhamn med stor sömnbrist, typ 5 timmar på två dagar och så skulle jag vara modell för marcus företag, det va riktigt kul dock och jag var inte så trött förrän dagen därpå då jag gjorde absolut ingenting. hehe .. men man behöver sånna dagar.
Vi tog kort med flera olika plagg och jag fick spexa runt, det som jag älskar och larva oss var det inte heller brist på och så fick ja skjuts hem av en högst oväntad person som jag har mycket gemensamt med men som jag aldrig skulle tro att jag ens skulle byta ord med så det var en överraskning och det kände lite dumt att man har förutfattade meningar om folk. jag brukar inte ha det.
Nu ser jag fram emot att se korten och att få sova ut ...
igår va ja hos emilie å kollade på OC och det är ju alltid lika mysigt och de va en hj här är en slappar så innehelvete lungt dag asså, men sånt behövs.
Nu idag jobbade jag men usch så drygt de enda som va nice va teatern ,e ju dags på lördag! :)
Imorrn äre fredag och de e såå skönt! ska börja packa ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback