Mycket händer nu

Det är så väldigt mycket som händer nu, det är antagligen ingen som har missat att jag åker till Köpenhamn i januari särskilt inte nu efter att jag publicerat min krönika i Nwt som jag faktiskt fick väldigt många positiva kommentarer om vilket var väldigt roligt! Jag satt och läste Lindas krönika nyss hennes är nog mycket roligare att läsa än min skulle jag tro för hon är ju ute och gör det hon vill jag ska alltid ta lite tid på mig innan jag drar iväg, kanske är det i detta fall tacksamt. Jag tror jag kommer trivas jättebra och det är spännande för om det blir som jag vill så kan jag åtminstone spela lite när jag kommer hem. Kollat på olika teaterskolor nu också, det vore ju drömmen att läsa det i Canada eller London.
Helgen spenderades med Jenny,Emilie,Peter,Therese och Johan och några till det var trevligt och särskilt omtyckt nu är Vicotr för han lyssnade på allt jag hade att säga i lördags och trots min lilla chock över en viss persons beteende så tog han hand om mig, jag älskar dig för att du är så med mig victor!
Jag har haft lite ordlekar i huvudet och jag kom på ett klassiskt citat nu när jag har funderat över dethär.
The future will not remember, the past will not forget. Jag tar med mig det som hänt oc glömmer inte med det som händer finns ändå bara med mig som en liten del av allt som väntar, det här betyder så oerhört lite för mig egentligen och jag förtjänar bättre personer runt mig så varför slösa på tid på dom som inte är här egentligen utan de bara vill vara och uppleva när det inte kan skada dom. Så jävla skit samma tycker jag det är. Men när dom faktiskt anstränger sig och sen går och gör tvärt emot rakt framför näsan på mig då blir jag sur! Det ska gudarna veta!

Interior Design,Teaterskola,Sminkös,Sångerska,Författare,Journalist,Tränare det är omöjligt att göra allt samtidigt men något kanske jag kan varva med varandra. ??
Det är ingen jag har lust att diskutera om vad de tycker jag är bäst på för det ger mig inga svar,finns ingen jag känner att jag vill diskutera det med för ingen har så mycket bakrund att dom kan ge en ärlig överblick. Tråkigt men ärligt talat jag måste komma på det själv och vad som händer här i denna lilla skithåla till stad det skiter jag i.
Dom som ja g verkligen gillar skulle jag vilja packa och ta med mig men det går ju inte.
Ni vet också vilka ni är, men skönt ändå att jaghar fått se vissa personer riktiga ansikte innan jag åkte det känns skönt och veta vart ni står, särskilt en .. äckel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback