tiden tickar

jag det tickar mot julafton,det är bara 3 dagar kvar och jag tycker det har gått rysligt fort. Idag fixade jag klart alla julklapparna så nu äntligen är jag ledig och kan ta det lungt. Jag väntar på pengar från pissjobbet och ska snart börja packa. På stan var det smockat med folk., jag skulle träffa malin men det blev inte så men som tur var så ringde erika och överraskade mig viket var väldigt roligt för hon är båe pratsam och glad, henne kommer jag alltid ha nära även nu när jag är långt bort.
Jag ser mest fram emot julmaten och det ska bli mysigt att hälsa på mormor och morfar, hag har aldrig varit ute och festat på juldagen men de gör inget de får bli ett annat år.
Ikväll blir det kareoke kväll hos therese me jenny å emilie, alltid kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback