vuxen poäng

ja snodde michaelas vuxen lista för att kolla hur vuxen jag är... ehum . :P flummm..ö

Vuxenpoäng:

Flyttat hemifrån [X]  snart så....
Lagat ett mål mat [x
Spontant kommit på att lägenheten/rummet ser rätt smutsig ut [x
Gjort något åt den smutsiga lägenheten/rummet [x
Kört en maskin tvätt [x
Kört två maskiner tvätt [x
Tagit EN öl och sedan nöjt mig med det [X ] 
Druckit alkohol i annat syfte än att bli full [x
Tagit körkort [ ] 
Dekorerat [x
Ringt mina föräldrar enbart för att jag ville höra hur de mådde [X ] 
Funderat på om jag äter tillräckligt med nyttig mat [x
Börjat äta nyttigare mat [x
Använt egna pengar till att köpa mat [x
Börjat följa en dokumentärserie [x
Köpt vin i present [ X] 
Betalat hyra [] 
Handlat på Ikea [x
Använt en kostym [X ] 
Börjat prenumerera på en dagstidning [ ] 
Funderat på vad jag vill åstadkomma med mitt liv [x
Studerat inför en tenta och kommit på mig med att finna ämnet intressant [x
Köpt en cykelhjälm [ ] 
Promenerat utan i förväg bestämd destination [x
Börjat uppskatta kaffe [x
Motstått frestelsen att skratta åt en korkad person [x
Skickat vykort från en utlandsresa [X ] 
Besökt ett museum av egen fri vilja [ X] 
Vattnat blommor [x
Regelbundet börjat stöda välgörenhet [ ] 
Diskat [x
Parat ihop strumpor [x


Kontakten med min feminina sida: 
Köpt en hårfön [X ] 
Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [x
Följt med som smakråd vid en shoppingrunda [x
Pratat känslor...nykter [x
Tänkt på att matcha mina kläder [x
Skrattat under en romantisk komedi [x
Berömt en person av manligt kön för sitt utseende [x
Ringt upp en person utan konkret syfte [x
Funderat på namn åt mina barn [x
Insett storheten hos Barbara Streisand [ ] 
Lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [
Druckit Cosmopolitan [X ] 
Sett ett avsnitt av ”sex and the city” [x
Sett två avsnitt av ”sex and the city” [X ] 
Känt mig sugen på en kopp te [x
Känt glädje över att få blommor i present [x
Gjort någonting romantiskt på eget initiativ [x
Blivit arg utan anledning [x
Gråtit efter 9 fyllda år [x
Brytt mig om H&M:s val av modell [ ] 
Pratat skvaller [x
Varit arg/sur utan att tala om det [x
Insett storheten i Linda Skugges krönikor [X ] 
Kramat en kille [x
Dansat [x

Kontakten med min manliga sida: 
Ljugit om hur mycket jag har druckit [X ] 
Ätit en blodig stek [x
Läst en bildtidning [x
Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [ X] 
Styrketränat [x
Fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg [X ] 
Köpt en meningslös pryl [x
Sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont [x
Burit en nätbrynja [X ] 
Tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [X ] 
Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [X ] 
Skött grillen under en grillfest [X ] 
Läst en bok av Jan Guillou [X ] 
Läst ett nummer av Slitz [X ] 
Gått ut i enda syfte att ragga [X ] 
Gråtit av lycka under en fotbollsmatch [X ] 
Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [X ] 
Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [X ] 
Gått på en Ulf Lundell-konsert [x
Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [ X] 
Vägrat städa med anledningen av att det är kvinnogöra [ X
Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna [X ] 
Diskuterat bröst [x
Gjort lumpen [X ]  en del iaf...
Läst Nick Hornby [X ] 
Ätit en hel flintastek själv [X ] 
Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [ X] 
Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [x
Enbart stirrat snett uppåt vid besök på en pissoar [ ] har ingen snpp så...
Lagat någonting på egen hand [x
Blivit arg över att någon inte lägger ner sin själ vid ett parti poker [X ] 
Skrikit ”kom igen nu gubbar” på en fotbollsplan [X ] 
Tävlat i att dricka öl [X ] 
Påpekat hur otroligt bögiga Westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [X ] 
Känt mig kvävd i ett förhållande [ X]

Totalt antal poäng:
typ alla men ja har mer kryss och är mer at home med min maskulina sida... surpirise ? ehmm...


Kommentarer
Postat av: Mickan

Kul att du snodde med dig listan. :) Tack för beröm också. Alltid kul. :D Nu är det bara 5 dagar kvar till julafton. Yey. Hur ska du fira? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback