Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!
Det får man väll säga, det är söndag och jag gillar inte söndagar har jag kommit fram till, kanske är det för att jag är så dålig på att vila och att det är just det man ska göra på söndagar eller så är det för att jag sällan är redo för en ny vecka när söndagen väl är här. Jag har ingen aning om jag kommer skriva om något särskilt men jag har ju länge funderat på att skriva en bok, en såndär liten hemlis vet ni. jag vet inte hur folk skulle reagera om jag sa det oftare. antigen är det väl naturligt så som jag pratar och jag har ju en del att berätta.
Snart lider det mot Sthlm också, det ska bli kul jag saknar alltid det stället när jag inte är där, det är något magiskt, även gbg är härligt men mest då på sommaren. Jag har suttit en bra stund och funderat också på hur det är möjligt att någon kan missbedömma och feltolka så innihelvete fel, där kom första svordommen. Vad kan jag säga jag är lantis och född i Värmland där bönnera bor, mera skämt å sido. men ärligt talat jag är inte på samma nivå som denna människa och jag skulle nog beskriva personen som ettrig,jobbig och lite sådär så man inte riktigt vetändå, kanske liksom. jag är less iallfall och jag gillar inte att han vandrat omkring och sagt saker som han inte diskuterat med mig. Vi behöver snacka, sorry if I will break your heart men jag måste vara ärlig.
Jag kan anta att en hel del jag skriver handlar om mina realtioner till folk eller helt och hållet vad jag tycker, jag kanske är asförbannad en dag och då skriver jag ner allt jag tycker är fel med sverigesrikes lag och alla som har fördommar och alla jävla nazister som borde skjutas och folk fattar ingenting omvarför jag skrev det just då eller varför jag tog upp det för jag är så otrolig på att halka ut på bananskal från ämnet.
Jag är lack på skolan iaf, så himla trött så nu är jag äntligen tar studenten det ska bli det bästa i hela mitt liv, det kostar ju också, klänningen och allt dedär me håret å naglarna.
Vad tänker jag när någon säger kärlek då? snart är det ju ändå alla hjärtans dag? hmmm låt se vilket humör är jag på? Jaaa jag är stenkåt , nehej neeej  . jag vet inte jag . ibland börjar man ju undra, alla fjantar som hånglar på stan, har jag varit en sån? vill jag vara en sån? ja som faan det är klart jag vill. OBS! med rättperson då!! sorry to break your heart again . :( ohh dear . 
Jaja vi ska ju ner nu å träffa polare och festa, det ska bli kul. Jag å Jenny har alltid kul! Emelie är ju en rätt skoj spillevink också, jag ska verkligen ha bilderna från turkiet också ! damn, jag saknar den mysiga semestern vi hade!
Nu blire sälen och afterski snart också, men hjäälp jag ska till lindköping och gbg också, tusan det blir ju en del buss. jag som har mp3 som går på dataladdning nu . Huh.  .. (skriker) brorsan ja måste ha din mp3 till sthlm!  inte ett nej iaf :) jag de blev väll typ hmm och nått grymtande. men nu är ja ute och kladdar mest igen! e lite trött faktiskt men ja gillar inte måndagar heller förrutom CSI så imorgon kunde kvitta om man inte får syn på beejben i plugget dvs .  sorry igen dear, Its not you  .


va mer jag har för mig och vad jag gillar lär komma fram, you´ll see !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback