I was born to stand out!

I was born to stand out!
Det är väldigt sannt faktiskt. Jag är annorlunda och jag skulle dö om någon såg mig som en i mängden. Jag älskar att synas, jag vill höras och jag avskyr folk som inte har några egna åsikter utan bara håller med, fyfan vba jobbigt sådanna kan man ju inte diskutera med. Eller?
Familjen betyder mycket, i min familj är vi väldigt olika individer och jag står nog ut mest eftersom jag har andra intressen förrutom idrott.
Jag är bra, jag skiter i vad jävla christina tycker. jag skiter i vad folk tycker jag tänker göra det som är roligt och det som faller mig in.
När jag kommer på vad min dröm är så ska jag göra allt för att förverkliga den.
Det kan vara tat gifta mig med nån hunk och få massa barn, men jag skulle tro att det är något större, det är gärna något större när det kommer till mig. Det vet nog de flesta och det är väll ganska normalt att drömma om att bli något mer än en "vanlig" svensson och det i sog är det ju inget fel på .
Lyssnade på intervjun med mig i nu, den blev klockren så den kommer jag lägga upp så ni får lyssna på den.
Nu ska Anja åka slalom, så nu är det OS som gäller.

Va er själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback