Jag minns inte känslan

Jag skulle verkligen vilja bli kär nu, jag minns inte riktigt hur det känns . du vet sådär på riktigt som man blir knäpp av , vad är det med mig, jag var ju sååå off förrut och nu äre action igen.
Det finns så många fina såå men ja vet inte alltså, det finns ju en särskild som alltid har min uppmärksamhet, hur konstogt det än kan låta så är han sååå söt alltså.
Det sötaste jag sett.....

Jag kanske minns känslan förresten fast att jag inte känner på samma sätt och om man klänner annorlunda så är ju inte känslan densamma bara en ide av den känslan som man minns den, det blev filosofiskt och bra. hade ju filosofiprov idag :P det smittar... kunskapen och jag är faktikst intresserad men jag vet inte hur det gick på provet.

Jag ska strax lägga mig och sova, å då blire väll en å annan dröm om det sötaste jag sett....
Jag tror jag minns känslan nu !

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Its all in there! Is i magen så kommer den när du minst mistänkte den! ... Kärleks pirret altså!

Postat av: rico

den finns där och väntar på dig du kanske måste våga ta den vem vet

2006-03-02 @ 06:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback