Match i Malung/ Heartbreaker

Fredag idag, dvs snart är det helg det är countdown redan nu det är det varje fredag det känns i hela magen jag ser verkligen fram emot helgen jämt, en gnutta mer frihet. Men jag måste plugga så egentligen kunde vi hoppa över helgen om det inte vore för matchen. Vi ska spela två matcher i Malung och jag minns inte vilka lag det var emot men matchen börjar 10, så jag får gå upp ca 5 imorrn vilket kommer fucka me hela mitt system. Hoppas bara jag orkar hålla ögonen öppna och att jag kan sova på bussen dit. För er som inte vet så lugger malung i dalarna och det är en bit dit.
Ikväll ska jag på Uno och kolla på UKM det är några band som ska spela sen måste jag hem och sova.
Jag har inte ännu hunnit med att prata med Emil, jag borde verkligen göra det.
Men jag är rätt irriterad också så jag vill inte att det jag kommer säga ska komma ut fel.
Nästa helg bär det av till Sälen och det ska bli riktigt kul, att åka bräda är ju något bland det bästa jag vet! Man känner sig så Fri och där har vi ordet igen, frihet jag letar efter friheten. jag har ingen jag är bara flytande som platon säger, jag flyter med i vardagen och gör det mest nödvändiga.
Jag har ju ändrat mig lite nu iaf,  spelar back och har lagt två saker åt sidan. nu är det skolan och körkortet som är prio ett. Det är verkligen astråkigt men jag måste klarar av matte B och känna mig lite mer fri, det skulle jag göra om jag slapp öppna en sådan bok, aldrig mera matte säger jag bara, tills dess får jag helt enkelt lura hjärnan att det är roligt och det brukar jag ju vara rätt bra på.
Pratade med en ny kille igår, han e väldigt trevlig och söt. Det var nog dagens höjdpunkt. Idag har det inte hänt så mycket än jag har blivit intervjuad av michaela och jag var så yberseriös nr jag fick frågorna att hon började skratta, kanske uppfattas jag inte som så seriös alltid? wonder why.....
Nu äre iaf Liselott som gäller för hela biten, inga fler Lena jenny jag kan inte.,.. :P
Hon ligger bergis och sussar gott nu förresten, lilla nenny i sin säng;) Jag är ju kär i Jenny eller ja.. det är iaf så jag ska framföra det till Emil, jag är attraherad av tjejer, just nu bara tjejer.
Är det sannt, njae inte riktigt  men det är inte mitt fel att jag inte kan få fram det jag vill säga och fjanten har ju ställt till det så. Eller så vill jag bara få mig själv att känn mig mindre svag som inte pallar att säga som det verkligen är.
Känslor i gungning dvs. Jag tror kärleken är något som kommer det är inget man borde leta efter åtminstone inte om man är som jag, och något med mig attraherar månmga skitstövlar och en till våldtäktsman vill man ju inte ha som pojkvän. Bara för att visa honom en gnutta respekt så skriver jag inte vem han är men han vet och de flesta vet ändå.
Att han våltog en fet tjej, att han va otrogen me två fula och fulla dregg och att han fick klamydia.
Hahaha,. såå skönt att vi hade kondom då!
Livets små missöden drabbar inte mig på det sättet iaf, och hade det gjort det så hade jag personligen lejt någon som åkt och skjutut av hans huvud.
Hoppas inte att jag gör något dumt eller säger något dumt nu när det väl kommer till kritan, jag vill inte känna mig för elak men måste vara elak för att vara ärlig.
Låten Why did you have to be a heartbreaker snurrar i huvudet, why did you do this to me?
Jag är inte kär, kommer inte bli det och jag vill verkligen inte bli det heller, jag får ångest för alla möjliga grejjer, känner mig svag och larvig och gör dumma saker och är inte mig själv hela tiden och oroar mig för småsaker man blir bara fucked up, så det skiter vi i. Man kan ju så sig ett skjut ändå som en viss person alltid uttalar sig om så fort ja nämner att det vore mysigt med närhet. Tack för den.. jag vet, men om man inte vill ha det då, kanske nått mer men kanske inte hela paketet på en gång, där har vi ju dedär med krav igen personen vill ju träffas och ses och man ska ha tid och kraft och sånt. Jag vill också känna mig som ett bidrag i förhållandet för det gjorde jag verkligen inte sist, och jag vill aldrig mera vara "mannen" i förhållandet. Jag tror jag tänker rätt mycket just nu och speciellt eftersom att jag pratade om det igår med Erik. Mycket fakta och minnesbilder väller fram och då skriver man ju ner det.
jag har ju en dålig grej med mig och det är att jag alltid skriver för långt. tydligen är det dåligt, bara dåligt ? Tydligen skriver jag osammanhängande också säger hon jävla kärringen ! Vad tycker ni då? gör jag det?

Nej nu ska jag jag krossa hjärtan, må bra, inte ha ångest och spela en jävligt bra match imorgon!

Jag är ingen player bara inte kär som som Tilda sa...Nu säger jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback