med blondt .

med blondt .

Det var så jag såg ut när jag hade slingor och blondt hår, nu har jag brunt och det har jag haft i mer än 2 år. det börjar bli dax för förändring men inget platinablondt så oroa er inte! Jag måste reda ut the misery that waits tomorrow innan jag kan göra nått åt mig själv ändå, och kankse överväga att spara pengar. Lätt äre ju för jag har ju inga alls. tyyyp. Det är ju bara nått jag inte kan, pengar alltså. :(
Såg på BB nyss, lr slötittade. hon sa detär inte lätt att vara lond och jag vill ju inte ha fler problem, jag som nyss blivit frisk. usch att vara sjuk suger verkligen getballe, se på tv sånt som hem till gården bara för att man inte orkar zappa eller för att det är ordjakten lr nått annat så HEMSKT oviktigt som sånt. det borde inte få tvtid ens! Men skicka pengarna till mej så klagar ja inte. Nää nu har ja en tid framför mig med plugg och tyska och ta igen de ja missat och en film att göra. Seriös liselott eller vad säger du jenny my dear ;)

Kommentarer
Postat av: nenny

hehe absolut roligast att vara en oseriös... hmm va hon nu hette:P

2006-02-13 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback