Satuday night fever

Det är väll en musikal om jag inte minns fel, en som jag inte har sett. Det borde jag kanske göra för det var flera personer som pratade om den idag. Jag var ju och spelade match, det gick bra jag gjorde inga mål men en assist iaf. Saturdaynight fever, jag är väldigt trött därav fever och saturday night är det ju nu.
Jag e hos sara å pluggar matte, det är verkligen astråkigt men ja orkar inte dra ut och jag är stolt att jag fått lite gjort.  Snart är det dags för vårat projekt att framflras, våran ramones konsert.!  damn de ska bli intressant att se om det blir bra! :) 
Så alla karlstadbor , 18 mars på UNO då blire röjj:)
Snart är det dags för sälen också, ska packa på onsdag. Äntligen bräda :) Wohooo !
Martin,Ruiter,Stina,Jocke å några till drar upp! nice blire !!!
Imorrn ska jag jobba igen, ja gillar inte sönagar men inte för dens skull utan för tat jag inte kan planera ochdärför sällan e klar med vad jag ska göra när veckan börjar. det läggs på hög och det är asjobbigt.
E avis på jenny också som drar te egypten!  här i sverige blir man kvar då . *brrr*
Jag har kommit på en del grejjer på sistone faktikst och jag har verkligen kommit på att jag inte ska ta nån mer skit, nästa gång ehm . hmm skämtar på min bekostnad då smäller det, och jag tolrerar faktkst inte sånt.  Sorry, out the door you go! 
Och fjanten .. du ... jag gillade aldrig dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback