why all these changes .

Alltså jag vet inte om jag hänger med fullt ut , det är bra förändringar som sker men jag vet inte om jag är redo. Jag tar studenten snart och omvärlden ställer plötsligt krav, kanske är dom högre än dom jag har på mig själv, det vore ju något nytt isåfall iofs men jag gillar inte känslan. jag vet ju inte heller vad jag vill göra med mitt liv jag har verkligen ingen aning, samla på mig erfarenheter och förverkliga mina drömmar typ. men nu låter det ju som om jag vet vad jag vill förverkliga och det vet jag inte. jag har inte så stora aningar ens eftesom jag ändrar mig hela tiden. Sedan finns det ju ruttna personer som får en att tvivla på om man verkligen är så himla bra så det räcker ända fram. Jag fick G- i svenska nu på nationella och vill bli journalist, ee what liksom? det måste ju vara ett skämt och jag har seriöst aldrig fått så dåligt. jag tycker det var hemskt, hon hade ju lika gärna kunnat sätta IG och vad var hennes motiv? det var helt otroliga saker hon baserade sin motivering på. ungefär som Yvette förra året, jag kan inte sätta MVG på dig för det räckte inte ända fram, men jag vet att du har kunskaperna. jaha? så det sa du inte för att vara snäll då? eller för att döva ditt dålöiga samvete, jävla kärring! I wonder... nejjdu jag köper inte vad vad vissa har att säga när det kommer till mig mina kunskaper eller min framtid.
Men jag tar ändå åt mig det är väll både bra och dåligt tror jag. Skolan har mycket av mig just nu, jag har aldrig haft så mycket att göra, det är helt otroligt och så fort jag är klar med en grej så kommer nästa. Jag borde snart skrivas in för stressproblem.  Lärarna vet ju verkligen inte vad dom utsätter oss för.  Nu ska jag inte vara alltför tråkig och bara skriva om skolan så att ingen läser men ja har så mycket jag vill göra samtidigt att jag måste hålla mig själv tillbaka och det är jobbigt.  Jag måste ha ett jobb också, men när ska jag ha tid att jobba? istället för att sova?
Idag är det ju allahjärtans dag också btw, det var mysigt jag fick en ros av tilda och axel:) så söta är dom två och dom passar ihop och jag vill verkligen inte leva utan dom, för trots att jag va så nere för en tid sen så fanns båda där och tog hand om mig.
Jag saknar farmor oerhört men jag hade inte varit där jag är nu om ni inte funnits där. Så läser ni det så vet ni.
nu ska ja sluta här och fortsätta skriva när jag har mer tid, ska färga håret på bella strax .
Ses snart baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback