Jag e lat.

Man vill ju skriva ner massa skoj men nu har det varit bulgarien,smögen,danmark och det har verkligen hänt grejjer och mitt hjärta måste få smälta lite grejjer. jag säger bara oväntat ,hela grejjen asså! ibland förundras man över livets stora gåta! fanimejjen å de kvittar hur mkt jag svär vissa saker kommer och personer kommer förbli långt bort:!
jag skrev dehär idag efter jobbet när jag var lie poetisk.

Vi träffas ibland,aldrig av en slump alltid avtalat
Min klädsel alltid utstuderad,du faller för mina trick och jag faller för dig,igen och igen.
Som ett 50tals musikdrama i svartvitt
Imma på fönstren och svettiga lakan,det slutar alltid likadant men vem kan motstå?
Jag kysser luften den du andas in, smeker den med ord mjuka och träffande.
Men mina ord tycks aldrig träffa ditt öra, jag förföljer dig med varm blick
du ger mig inget, inget gensvar bara kyla, du stänger mig ute
Men vi vet att det slutar i hetta när det väl börjat där
Du vet vad jag vill, jag vill ha dig
Osvettiga lakan är ännu kallare i svartvitt
Men kanske är allt det här bara långsiktiga självmordstankar efter livet
den bittra sanningen


sedan fastnade jag och skrev inget mer, men en sak till måste jag säga
det är något magiskt med ordet gumman ...


stay tune, allt om sommaren kommer att diktas ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback