Studenten kom och gick...

Jag har väntat i månader och verkligen i år, haft countdowm och levt för att bara få känna att nu är det slut så jag kan börja nästa epok i livet, att komma på vad i helvete jag vill göra.

Allt sånt är ju lite olika för var dag som går...

Studenten började ju givetvis med champange frukost och enmdel möss skriveri. Nu såhär i efterhand saknar man några personligheter som man nog med säkerhet knappt kommer få se skymten av.

Jag drack och käkade goda jordgubbar, jag kom ju sisådär en timme sent eftersom Sara fixade mitt hår och det blev så hejdunderbra!

Vi begav oss på led till skolan och skrek och hade oss, jag tänkte att jag är hellre en av galningarna i mängden som skriker halsen av sig än weirdot på sidan av som ser helt misslyckad ut! ..

Aulan å snacket om stipendium va drygt det tyckte jag men så fick jag ju inget heller ....

Ute på torget stod mamma pappa, bror, syster,mormor,morfar,victor,carro,axel, tilda och surpirise även jennys mamma kika förbi och ett flertal till :)

Jag var så glad att jag trodde jag skulle spricka ! Jag har ju invented ett ord, öronorgasm dettta va nog en känsloorgasm som uppgår allt ja tidigare kännt ellr allt ja kännt samtidigt, det var asgrymt. själen har en enormt kraft i varje fall  hos migt, men ja ska inte bli flummig men serisöt så tror ja på att man gör så mycket mer pga av sina känslor än vad man faktiskt tror!

När vi sprungit ut på trappen å åkt vagnen några varv så drog jag mig hemåt, vet inte hur många kramar jag fick denna dag men jag kände mig otroligt omtyckt, det var som jag sa.. jag har vant mig att vara the center off attention men det är lite jobbigt också!

På min studentskiva då trillade det ju in folk från lite var stans, victor å sara var först på plats sedan kom Eva, Bolling,Lundin bröderna me mor å far, fler grannar och så Erik å Jasmin och arbetskamrater.

Morfar höll ett tal efter att ja haft mitt något oförberedda tal och det var väldigt fint, jag blev tårögd.

Vi käkade mammas goda kyckling röra, drack massa vin fast ja egentligen inte tycker om det och så va sociala då allmänt, många frågoar vad jag ska göra nu ...det blir lumpen har jagsagt . efter det who knows men jag vet att jag inte vill göra något vanligt, jag vill stå ut. det har ja ju gjort hitills av mitt 19åriga liv! hehe!

Jag ficm många presenter också,mest till körkortet men också blommor och prästkragar å så några blåa blommor de va asfina men ja har ingen aning om vad de är för nått, kan inte sånt.

Jag vill säga till alla som kom och tittade in eller som gratulerat mig att jag tyckte det var fint art ni gjorde det och att ja fick känna migihågkommen från många håll.

Tiden gick och det blev dags för mig att gå ut att äta med klassen så det var bara atthålla avgångstalet och bege sig iväg i den bruna kostymen. Maten varsedan länge beställt, oxfile potatis och nån gåd sörja till. Cheescake hade ja aldrig ätit förrut men inte fan smakade det ost iaf., så det var bra!

Vi rörde oss utåt efter 2 timmar stilla med dryck och mat och många glada miner och skratt. Jag tror anders våran mentor blev lite dragen också! hehe...

Jag hade hur trevligt som helst sen gick jag mot pråmen och drack lite öl, träffade på Emil och det gullet han va så snygg i sion nya hårfärg! synd man inte såg han mer sen på kvällen. Hans mopr gjorde min håruppsättning till balen btw;P

Jagmåste vara ärlig och säga attdet var en jobbig dag som började 6 på möran me håret å slutade runt halv 10 nästa morgon på grandhotell. Min dejt till balen hade nämligen styrt mej en överraskning så jag fick åka taxi dit 5 på morgonen. Dåvar jag trött, och inte som alla säger full för så himla full blev man inte.

Efter pråmen begav jag migmed Emmsan gumman å nennybabe till arena. de va nice jag tror jag träffade alla ja känner och många den kvällen men ja såg relativt få från min egna klass ja tror dom gömde sig! det var ju iofs 400 pers där och runt omkring så alldeles lätt å hitta nån bara sådär ere ju inte.

Jag använder många förkortningar när jag skriver det måste jag verkligen sluta med!

Det fanns två personer som jag saknade denna dag, de fanns i medvetnadet som saknade.

Farmor hade jag gett allt för att hon hade suttit där med mig och skrattat sombara hon kan göra!  Fan ;-;(

Även den fina pojken Jerry ville ja skulle droppa in, ja va juså snygg tyckte jag å de ville ja han skulle se... Han e otroligt söt den grabben !

Jag var rätt trött sedan på fredagen så då sov jag mest å kollade lite på syskonens avslutning men jag var allför apatisk för att orka klappa i händena och sara sa hon tyckte jag såg riktigt bakis ut, min tränare sa de när han såg mig osminkad första gången- ärubakis? nej bara trött sa jag ...

kanske har jag bakis utseende när jag är trött? va illa isåfall ...


Vad som händer i livet framåt kommer bli mera skrivet om nu när skolan inte tar all min tid.

Jenny å min resa till bulgarien, balen och lumpen lär jag skriva friskt om !


numerastudent och lycklig .

schools out forever , citerat  Alice Cooper