admit it

jag erkänner att lite planering kan vara bra och lite framförhållning nu vill jag faktiskt veta hur det blir ska jag hinna med körkortet, åker jag till danmark,karlskoga eller vad händer? jag vill ha några svar nu jag tycker det är lite segt men jag trivs ju här så jag klarar mig väll, pratade med mamma förrut hon lät glad så det kanske gick bra med det där nya jobbet hon funderade på det glömde jag ju givevis fråga.
Många vill jag ska komm hem nu vilket tjat det är, men det är skönt med för då vet jag ju att olk tänker på mig och eftersom jag ska på intervju så kan jag ju inte vara här så länge till men leka lite till och shoppa nå¨gra fler julklappar får det bli iallafall. Jag vet inte när dom kommer hem från skolan och dagis och jobb och inte vet jag hur man sätter på teven men det löser sig. hehe ..
Vi får väll se om rickard hör av sig också, måste ringa bani och kolla med henne också hur det blir med simningen och oim jag kanske ska läsa upp matte b en gång för alla, känns som om det inte är omöjligt innan jag åker OM jag nu åker någonstans, jag vill åka karlstad e bajs förrutom familjen å vännerna det finns inget som håller mig kvar där och jag trodde inte man kunde bli så trött på ett ställe som jag är på det nu. men men ... under tiden inna jag vet vad som händer så får jag väll fortsätta med mitt projekt och skriva det jag ska skriva det är ju snart dags för en krönika till i NWT och det är alltid lika roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback