audition

va på audition igår, ja sjöng för full hals som man brukar säga eller så mycket jag kunde med haalvhes hals och jag tyckte det var riktigt roligt, nu återstår bara beskedet och se ifall om de alla i bandet gillar mej, vore så himla kul att ha något med musik å göra nu, inge kul å lira själv 80% av tiden.
Jag vill utveckla min röst också men det är ju knappast någon hemlighet.
så mycket gammal musik,rollingstones,led zeplin,springsteen, ja kan de bli bättre?
I think not!
Kvällen efter vart exatisk och bortdrömmande i låtar med deportees, You look so good in the line of fire .. in a cloud of smoke from where I stand...
ÅH!!
Ja sov riktigt skönt inatt också, trots den ytterst märkliga drömmen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback