bråttom bort !

vaknade som vanligt alldeles för sent runt 2 av att malin ringde om fikan, så vi begav oss mot torget å fikade å pratade om senaste eventsen:) mkt nice ... emles å min nattvard me filmer märktes av för jag var väldigt seg men malins skor va asfina som hon hittade!  jag skickade just svar till danmark också så nu får vi se om hon vill ha mig på jobbet:)

Jag har aldrig haft så bråttom ifrån något som jag har nu, bråttom härifrån jag vill vara var som helst men inte här! jag vill verkligen inte vara här i karlstad jag e så trött på stället å allt å hela grejjen . jag passar ju inte in här heller jag kan hitta ställen där jag trivs mycket bättre! Jag är som en svepande vind ständigt opå resande fot och jag är så sällan hemma numera och jag vet ju vad det beror på, jag vill härifrån. inte emot någon hemma utan jag vill bara inte vara här just nu! Att vara hemma fyller mig med fler känslor att bara vilja åka bort, låångt bort! Kanske har jag dragit ut på det jag vill göra och gjort det för länge, jag har gjort många fel val och det känns så självklart i efterhand att det inte var min grej men tydligen var så inte fallet just då eller så har jag omdevetet försökt vara någon jag inte är eller något.. jag vet vem jag är bara lite mer nice touches och jag e klar. Det är slut på spelet nu jag tänker vara precis som jag är, det kan verka som jag gör en förändring för vissa och för vissa är det självklart , de säger.. ja men va fan cizzi det är ju precis du! gör det nu!
Jag tänker göra det jag känner för, jag har väntat länge med några saker av osäkerhet att ångra mig men inte nu längre., jag ska göra det jag tänker göra och det som faller mig in. man lever ju bara en gång som jag vet just nu å då kan jag inte vänta med allt för då har jag ju allt kvar att göra.
Jag åker till danmark om jag får jobbt, jag måste ju testa om det är någor jag kanske vill hålla på med, kan jag bli socinom? lärare, instruktör? .... å musik kan ja ju ägna mkt tid åt där...
Jag måste också skaffa pengar så jag har råd att leva, jag kan inte låna mer av mina sparpengar och jag vill inte ha pengaångest länge till, det är jobbigt att inte kunna fullfölja sina ideer pga. av sånt.
Jag ska sälja min balklänning också, jag gillar den verkligen men det moåste offras saker, och vad vill jag inte hellre ha än den? många saker... de där fotöljerna  på dimoda... I love them!
Vad vill jag egentligen ha? ja måste jag vet va jag vill ha för att kunna önska mig det, i all bemärkelse.
Vad jag vill göra måste jag komma på själv men jag är på god väg iaf ...

Emilie oroa dej inte jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback