coming home

jag åker hem idag, ska blir skönt å komma hem på ett sätt men jag trivs väldigt bra här man  behöver aldrig vänta på något man kan åka tunnelbana varje minut. jag som är så otålig gillar det mycket!
Hittat två julklappar också så det är skönt att man har börjat nu när december och julen nalkas. Jag har ingen lust att sitta på en buss hem men det finnws inget att göra åt det och jag kanske ska åka redan 12? ja vaknade sådär ybertidigt idag för att vara jag. hmm...
arbetsintervju imorrn också, ska bli spännnade men nu har jag svårt å välja vad jag helst vill jobba med för jag har sökt 4 jobb och fått alla, eller ja om ja nu får det jag går på imorrn. så alla hitills heter det väll.
Ska ivög till gymmet på fredag också jag tror jag kan köra lite lugnt det vore bara så underbart om jag kunde det så som jag längtar efter att få dyngsvettas lite, ehum sa jag just så?
jaja, en del shopping,teater, träffat karl och lars och fest och kusinerna va det som hanns med,nu får vi se om det blir nått med fika som de va tänkt men ja ska iaf duscha nu! ska smsa till sötis på vägen hem i bussen också, se om han svarar. han e verkligen söt.
emly å nenny ja e snart tebax nu!
malin,dear du å jag ska ha ett låångt fikasnack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback