det blev inget

Det blev inget med den audition jag var på med bandet, jag hade en kraftig skön röst tyckte dom men med brist på reptider måste stämsången sitta bättre så de ville att jag skulle öva på det sen vet man aldrig men det är väll vad man får höra när man inte passar, han tyckte ja skulle leta efter några att lira med och inte ge upp så jag antar de va inte helt urkasst men man blir lite fundersam, han kanske bara tyckte synd om mig. hade vart super för de var verkligen min musik de spelade, jaja ja ska ju iaf inte sluta med musiken det kan jag inte. jag vet ju vad jag vill göra så fan att jag ska göra det också.
men nu har jag verkligen inget förrutom familjen å vännerna som håller mig kvar i karlstad så det är bara att dra nu näär jag känner för det! det blir så också , har inget annat.  ingen pojke,ingenting . nada! han nu sist han var inte värd det, inte ens lite mer av min tid, jag tänker aldrig ringa han mer. 
ehum, jag tänder på när tjejen är undergiven? oh my ... vba hittar jag för pojkar egentligen? nejnej ... men att känna att jag är fri är ändå den bästa känslan , finns mycket fint å se på men jag vill vara fri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback