friday baby!

fredag idag, fest hos emil med ingen mindre än barbie! vi ska röjja igen de har ju inte blivit särskilt ofta sen swedenrock så kvällen kommer bli mer än great:)
sen blir min piercing snart också, ser jag fram emot...=)
wohooooo
emilie å jag gick en sväng på stan också men usch så kallt det är ute, jobbigt ha mkt kläder också . ja gillar sommarn, ja vill åka bräda nu annars kvittar vintern, iofs julen e mysig också å snart e de dags=)
satt å skrev förrut lite, har melodin för en ny låt i huvudet, känns så bra det är som jim morrison sa, jag har en hel konsert i huvudet, när jag har det vet jag att jag kommit en bit längre på väg, sen tänker jag då inte stena mig varje kväll för att komma på bra låtar de finns ju gränser, men gud va grym han e!
kanske blir en tatuering av det... who knows....

se upp emil nu kommer vi...
å jenny ja hoppas du har de bra i barcelona, ja ska ringa nån dag . .. saknar dig gumman!

Kommentarer
Postat av: nenny

saknar dej ocksà och alla andra dar nere, alskar dej a halsa alla ja kanner att ja alskar dom me;) hur gar de me pojken din nu da? knuuuus:P

2006-11-05 @ 13:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback