grinig som bara fan

Jag blev faktiskt det för jag svalde med hull och hår vartenda ord som människan sa men när det blev lite svårt för henne så va ja visst tvungen å lösa allt själv. falskhet och att bli dissad hade hela helgens samtal ägnats åt i någon form och så blev de bara att jag inte kan tro att hon förstår hur hon beter sig för det funkar ju inte såhär.
Emilie och Jenny piggade upp mig och sen gick vi ut, igår hade ja ont i halsen och det har jag idag med så ja träffade bara Niclas en sväng på stan kollade ny gitarr på Estrad och käkade lite. Städat idag och nu verkligen fått ut en massa skit så det känns skönt.
Hoppas jag är bättre i halsen imorgon för jag kunde inte följa med på saturicon och jag kunde därmed inte träffa mattias vilket sög!
men men , nu verkar det som om det blir danmark på lördag och bokning av biljett sker snart sen ska jag kolla med Esben om jag kan bo hos honom ett tag:)
saknar honom!

nu är jag inte så grining längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback