jag gör ett stopp hemma.

Ja, det känns lite så jag kommer hem och packar upp lite sedan mindre än 24 timmar efter jag har landat kommer jag fram till att jag måste bege mig på resande fot igen. Jag åker till Danmark den 7 december för jag vill se en konsert där och så vill jag träffa en person som jag aldrig tyckts glömma och som jag tänker på ofta, han lämnar aldrig tankarna! Jag hade precis fått reda på att jag fått jobbet i Danmark och så säkert max 10 min efter det så får jag sms från honom! det var så läskigt att jag måste tro på ödet.
Jag har drömt om live spelningar och nu ska jag minsann se honom och träffa honom igen och hela jag är i lyckorus bortsett från att mina tankar ligger hos Carro som sen idag har det väldigt jobbigt, stackars gumman! jag tycker så synd om dig och jag ska finnas här för dig hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sötast är du gumman.. :(

2006-11-24 @ 13:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback