leka sjukhus,berätta histoier,bygg koja med oss

Till en början var mina kusiner ganska tysta det är dom alltid när man precis anlänt med det varade inte länge sen fick jag minsann leka så det stod härliga till, berätta historier , se på mimmies teckningar, leka sjukhus och resturang. Bygga kojja och bygga med kapla stavar, bygga med kapla va roligast för det gjorde jag med när jag gick på fritids och jag minns vi byggde höga torn och dolminobanor som vi sedan puttade omkull och vi kunde hålla på i timmar.
Vi hade roligt som bara den och jag tycker det är kul att leka faktiskt jag är typ världens barnsligaste men jag tycker det, hittade jag mina powerrangers så skulle jag bygga upp en krigszon och leka med dom men jag vet inte vart många av mina leksaker är idag pappa har säkert slängt en hel del precis som han gjorde med typ tre lådor skor jag fick av farmor, men han har inte erkännt.  jag älskar skor, hehe kollade massor igår, det är dumt att converse ska vara så dyra och nu kan man ju egentligen inte ha dom när snön kommer. :(
Ett knallrött läppstift va jag också på jakt efter det är ascoolt ett sånt man hade när man var liten, eller ett riktigt rött tantläppstift men det är ju omöjligt det ska vara matt, utan skimmer och glitter bara rött jag har inte hittat något :( så jag vill gärna ha tips om nån vet vart man kan köpa det!
Skulle på date imorrn också lite spännande för jag g¨r typ aldrig på date, men va fan man måste ju göra något man aldrig gör annars ibland.
Jag skrev en massa texter ikväll också en ny låt och jag e riktigt nöjd bara lite justeringar och den är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback