över förväntan

helt klart över förväntan så var kvällen igår:)
emly jag å barbie, det kan inte bli bättre och så alla man trilla på ... typ hockeypojkarna som skulle prompt prata me lilla mey, asså jag känner mig såå liten när dom kommer me sina stora muskler. suck*
å de med markus, ja trodde dom drev med mig ... jag å barbie snusade med, haha barbie va så fin igår när ja sminkat å stylat henne som en fin babydoll ala 60tal:)
Emly fick bli mer funky, jag älskar å styla och massera, undra om man kan ha de som ykre? typ massörstylist ? :P it got a nice ring to it! ;)
carro ville dansa, tjejen från visningen ville ha med oss på efterfest ja hade 8 förfester att gå på igår, allt ska gå i hundra knyck å jag ska vara med överallt. kul att alla trivs så bra med mig för igår verkade det som mer än två tjejer ville ha med mig hem och jag ansträngde mig inte direkt ;P och tvärtom med ... johan å så träffade man ju flera bekanta ansikten på bussen , ja vart så översköljd med intryck igår att det var skönt att få sova sisådär runt 4 som vanligt och vakna yr som faen idag.
för övrigt tyckte jag de va kul å träffa andreas polare som va trevliga,totte och han blonda som e så lik han som pratar på teve kunde inte släppa den tanken . hehe ..
ja de kommer tillbaka minnen som hände, isen emly ja säger bara isen va hade vi för oss ? oh my!
ja de va helt enkelt splended och superduperkul å bra å sånt! ja ni vet allt dedär som behövs för en perfa utekväll ! :)

Kommentarer
Postat av: imly

jaa vad hände med isen? :P hahaha OMG!

2006-11-05 @ 20:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback