övertrött och omgiven av tunnelbanevagnar

Jag fick ju gå upp rätt tidigt när jag skulle träffa lars, och han var så snäll och hjälpte mig hitta dit jag skulle.  Jag hittade han eller rättare sagt han hittade mig på t centralen och det mina vänner är typ omöjligt när det är mycket folk där. så skönt var det att bli "hittad" hehe .. Vi hängde runt stureplan och kollade i affärer han hade rätt bra tålamod när jag skulle kolla på vartenda par skor jag gillade. sedan vart det cles ohlsson och d'r hittade jag julpynt till hans fönster som jag såklart köpte och hjälp så fint det blev med snögubbar i lars fönster som för övrigt gränsar ut mot en fin skog ute i tollare.
Vi träffade Karl och hans polare också och hade väldigt kul inne på konsum när vi skulle handla mat för jag var så himla övertrött och bara skrattade åt allting, men värts nog var det när jag hoppade upp på en vagn utan häst och satte mig i den å lekte kusk, ja var helt utan vettiga tankar och det blir väll så när man sover 6 timmar för lite.
Vi såg film långt in på natten först en svartvit om dracula som jag tyckte va asbra men de andra såg måttligt intresserade ut. sen vart det ronja rövardotter å nån mer ja var tvungen för den har jag inte sett sen jag var liten och astrid lindgren är ju så himla bra! vaknade alldeles för sent dagen därpå och fick skynda mig in till centrum så jag kunde åka vidare mot hammarby sjöstad och mina kusiner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback