Ready to go, already to go.

Jag är helt redo nu att bara dra, ta med mig det jag känner har betydelse för mig och sedan starta om på nytt, I köpenhamn detser jag fram emot och det är en väldigt fin stad. Så nu efter måndag när jag varit där och hälsat på ärjag nog ännu mer sugen skulle jag tro, så det här nya jobbet jag har är väll mest så jag har lite att röra mig med. Det var rätt okej idag och jobba trots att jag är sjuk och hes som faen.
Sitter hemma nu med stickad tröja och ska väll sätta mig med te och fundera över nya krönikan så det kan bli fenomenal, så som jag alltid vill ha den men lite extra ovan på det denna gång, jag vill känna att det går framåt och att jag kommer på nya sätt att uttrycka mig på och skriva, jag kände av det lite igår för min nya låt liknar inte det jag skrivit innan så kanske är jag inne i en ny fas i livet och som sagt jag har hittat lite bort tappade delar av mig själv på sistone, jag vet mer än någonsin vad som betyder något och vad som är försent att göra en ändring på och då är det ingen menning att känna ånger eller att det är synd och att man borde gfjort si och så för det hade antagligen påverkat mig negativt ändå.
Klart man har lite funderingar över hur man ska packa när man ska vara borta ett år och vad ska man göra sen, det kommer nog komma till mig och jag kanske till och med blir kvar i danmark längre, vem vet.
Hade sett fram emot att träffa Esben men nu blir det nog inte så innan jul ändå eftersom jag ska på teater föreställning igen och jag kan inte hänga kvar i köpenhamn och vänta på att han ska komma hem ,vill han träffa mig så kommer det ske snart ändå. synd bara för jag saknar honom verkligen!

Han lär ju få en delvis förändrad person som tränger sig in i hans liv, en punkrock halv galen teatermänniska som är grymt passionerad och .. eller ja han vet ju vem jag är vad oroar jag mig för.

Nu kan julen komma och gå så jag får åka, jag vill lämna allt dehär nu och dra, karlstad är inget för mig och jag passar inte in här!


+


















+





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback