teater i sthlm

Små nervöst innan man gick in på scen skulle man glömma något eller skulle det faktiskt gå så bra som man ville, jag spelade småhäxa och jisses va roligt det var. Jobbigt att transportera scenen till olika ställen och rigga upp den men det löste sig och visst tråkigast var det att göra träd och jag tror jag pillade in servetter i hönsnätet tills mina fingrar blödde men man får ju offra sig.
4 bra föreställningar med en hel del internt knas som bara vi tycker är roligt som när michaela skrek levande förstenad och glömde den magiska påsen. hehe !
Vi bodde på lyxhotell ute i kyrkbyn i täby bastade å käkade lyxfrukost, iofs typ sådär astidigt vid 6 på morgonen så man knappt orkar äta nått för man är inte hungrig än men ändå.
Sedan vart det scandic. :) vi firade med att käka hemma hos Laila i Alvik också, mästerkocken lagade kyckling för ett heöt manskap, vin och öl till det var ju inte fel heller .
Sedan när vi checkade ut på morgonen igen stannade jag kvar för att träffa lars. jag klarade att hitta från täby in till t centralen mkt bra gjort av mig tycker jag ,lärt mig hitta en hel del här nu och jag stormtrivs det är ingen känsla av att jag vill bort. så skönt!
Jobb intervjun för swedishfundraisning gick också bra, jag är nöjd med mitt framträdande och jag får jobba ute och det verkar kul, men man vet aldrig och snart skac jag ju på arbetsintervju igen:)
Jag har ingen aning om vad som händer men det är det som är det fina i alltihopa planering har ändå aldrog riktigt funkat för mig jag är helt oförutsägbar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgodis.se/?r=24993

här kan du samla gratis godis jättelätt! Du får två godisar redan när du blir medlem och det är verkligen helt gratis =D

2006-11-20 @ 14:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback