vissa saker skriver man inte om

jag tyckte det att vissa saker skriver man inte om för att inte hänga ut andra och det ska man givetvis inte men nu har jag ändrat mig lite för om personen har påverkat så mycket att jag måste skriva ner det så tänker jag göra det, även om det är elakt men liksom dom får ju skylla sig själva för att vara efterblivna eller som exemplet jag tänker på, tända på onormala saker.
Det har varit lite härs som tvärs med love och allt som hör därtill och sist iofs är det ett tag sen nu men jag kan inte glömma vad han sa! Vilket är det yttersta beviset på att jag inte kan hitta någon normal!
Han sa att han tänder på när tjejen är undergiven (maktlös) oookej , han skämtar tänkte jag ! Han vet väll att om han tänder på det kan han inte hitta en tjej som är mer fel för honom! Jag är ju maktinnehavare och vill bestämma allt, mer än vad jag är den andra rollen. Men jag frågade ändå. typ..kan du ge mig exempel på det för du skämtar inte?  Han sa han hellre är med en kille till om man hade trekant för då blir tjejen mer undergiven, sen tillade han att han inte vill röra den andra killen för han är inte light. Jag vred mig om lagom till han sa det och sen var jag borta ur hans liv! Sedan att envisas att kalla mig baby hela tiden! ÅHHHH säg aldrig mitt namn, okej om man är tillsammans sådär galet kära ,sånt som aldrig händer mig,. och han säger det. men dehär va ju bara flumm.  Uscha! men jag antar jag har kärlek på avstånd iallfall eller ja .. hur ska man säga det kan ju aldrig bli något om man inte satsar o0ch jag satsar ingen vänskap mot kärlek det är inte värt det, någonstans. inte någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback