å ljuva 60 tal

hmm vänta lite nu finns det inte en skiva som heter ljuva 60 tal? den har jag åtminstone inte så den borde jag faktiskt skaffa.
jag va inne med emelie i nya varuhuset igår, jag fick syn på en underbar fotölj, 60tals inspierd och den fanns i både rött å svart. men jag blev helt sådär till mig.. jag ska ha den!!!!
det blir nog den svarta också, för rött är svårt att matcha till , nu vet jag vad jag vill ha i julklapp annars så köper jag den helt enkelt ändå!
Idag har ja tagit det lungt, varit ute å gått lite.. måste vila ryggen det gör ju så ont.. hade svårt att sova inatt trots att jag inte kunde ha bättre förutsättningar. så de va jobbigt men jag antar det måste bli bättre!
Ska kolla upp med försäkringskassan om rehab och så får vi hoppas att jag kan komma på vad det är för fel för ingen läkare har ju lyckats. kanske borde börja simma igen?
jag hade aldrig ont då....
äsch ja vet inte men ja orkar inte göra nått nu iaf om det är såhär, ja vill ju lira musik men ja orkar ju inte lära mig nått om ja hela tiden ska gå med värk! :(
men nu får jag helt enkelt se det ur positiv vinkel och fokusera på det positiva dvs, han med stort H .... och att jag för en gångs skull vet exakt vad jag vill göra med vissa saker, mitt rum ex. och sen fler saker som ökar trivseln i min tillvaro.
längtar till nyår också för då blir det fest hos linda i skottland å då ska vi verkligen fest eller va säger du gumman? ;)
jag ska ta å köpa mig en dress som är 60´s också . e helt körd på det asså.....!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja för fan, nyår!!! Längtar... Saknar dej så... Puss

2006-10-13 @ 20:35:11
Postat av: Linda

Ja för fan, nyår!!! Längtar... Saknar dej så... Puss

2006-10-13 @ 20:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback