Det var bättre förr, faktiskt!

En fras du har hört ex antal ggr förrut men vissa saker stämmer verkligen.

jag bara älskar att höra ljudet av en grammofonskiva som spelar riktig musik från 50,60,70 talet innan den hemska pop (ala tuggummipop) visade sig i sin första skepnad.
Det är sannt en del saker var bättre förr och jag skulle verkligen velat vara fördd i rätt årtionde, jag har liksom missat The clash, Ramones, Dylan , jag kan inte komma över det för jag har missat alla de stora. nu är det inte samma sak längre, vi har såpor där man hittar nästa stjärna. jag köper det inte.... det är för modernt för
min smak.
so when I blow out the candles next time I will wish for it ,
I wish I was born in the late 50´s living thrue the awesome 60´s the endulgeing 70´s and the dashing 80´s  after the 80´s something died and was created in the 90´s as copies of the old. it sucked I still remeber the begining of the 1990 so sad, to small to anderstand what I was missing but now afterwards I totaly get it!
Det fanns något magiskt de åren... det fanns något som inte finns nu och mer passionerat pch mer känslor och andra utttryck , för dig som är trög så snackar jag om musiken ... MUSIKEN det ... är mitt största intresse . men det vet alla som umgåtts med mig de senaste 2 åren, de har märkts tendenser av det iallafall , det är ju aldrig tyst omkring mig?

I have to hold on and finish what I started I will be completewly bored but I will stand my ground and accept my choice, a wrong one Im sure I will have to scarifice among my hearing and it goes beyond my anderstanding, I just have to finsih , or not.... för en gångs skull följer jag mitt hjärta så som det står här, stryk det med ett stort svart kryss!  jag ångrar inget . .. jag är nästan glad för jag hade nog insett att det var inget för mig . jag skulle aldrig kunna döda någon. men det kommer ge mig något mer än det givit mig i kunslap och försprång för jag känner på mig att det är något som ligger och lurar, och det bubblar inom mig av ideeer och grejjer jag ska göra.
jag behöver inte vänta längre jag är fri att göra vad jag vill och inget eller ingen kan stoppa mig!
wohoooo , Here I come!

Nu tänker jag inte internationellt jag ska börja med denna helgen , idag ,bio=)
imorrn fest å massa öl!!!! :) å på söndag pyjamas party hos emelie  ja å emmsan å jenny :) lovely! :)
ja e lycklig nu ... bara värken kunde försvinnna så dansar jag nog på moln dagligen ....
life´s goooood . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback