drömjobbet

ja har hittat drömjobbet, media och ja kan inte ens förklara jag e så lycklig nu att ja nog väljer fel tillfälle att kladda. men om det är så bra som det verkar, asså bästa jobbet nånsin så är det givet att ja ska jobba som aldrig förr. att något ja tycker är kul att man kan få betalt för en så rolig grej .
3g disco är vad de handlar om . jag kan berätta mer va de är om du är intresserad för jag har redan ont i ett finger så ja orkar inte skriva en halv a4 om det :)
helt perfa iaf:)
kanske skulle ja verkligen , är ödet så ... ska jag .. jag tror på det ödet det är så . - wowo asså . 
räknari nte med att nån ska fatta nått ja danskar i min egna  värld och den är hightech adnormal å väldigt stutsig.

blir film nu ska träffa en kompis jag inte träffat på länge ikväll:) ska bli skoj!
pratade med tilda också, å axel.... synd bara tat ja somnade annars hade ja hunnit ut till nenny . :/

Mr & mrs smith ;)  here goes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback