I just doesnt work out for me

ja vad kan man säga? det gör inte det... jag har ont som fan i ryggen och dehär jobbet som jag nu var så glad över det verkar inte vara så alls. och han som informerade om jobbet glömde vissa detaljer som är ganska avgörande och sen är det lite annat skit runt hela grejjen jag som trodde något kunde funka i denna helt utomordentligt töliga stad. varför karlstad liksom? -....suck

sen va det love ... jadu ja vet inte jag ..en del grjjer e så himla generande pinsamma att man inte skriver dom och en del är bara konstiga . jag kan fundera över hur jag lyckas träffa dom jag träffar. en psykopat,en våldtäktsman,en heroinist och en musiknörd som va alldeles för snäll? be mig inte förklara men för snäll var han . nu är det ju så att ja träffat andra med så de var bara de värsta exemplen men de e hela tiden något jag irriterar mig på eller något som inte stämer, som han ja träffat senast. han e hur gullig som helst men han gör och säger saker som lämnar mig i komplicerade tankar som inte tar mig nånstans?
kanske ska byta bana, jag har ju funderat på att göra något oväntat för jag vet inte annars och jag tänker inte ändra på mig bara för att passa, har ju finerat över min speciella status också . jag har ju varit intresserad av en tjej kanske kan jag bli det igen? äsch jag vet inte. men jag tänker inte prioritera dehär det tar för mkt energi och jag har inte den energin nu och jag har sååå jävla tråkigt här i karlstad asså.

jag måste härifrån nu , jag måste bara göra någonting annat, skriva klart boken åka till fillipinerna och hitta jobbet jag vill ha, gå nån kurs eller va fan som helst men jag kan inte gå hemma en dag till så jag har löst det med olik grejer. jag sover inte hemma längre, jag har inte sovit hemma mer än 3 nätter sen jag kom hem från skövde. galet? mjae men ja e mer avslappnad med sälskap nån jag kan snacka med tills jag somnar av utmattning .
jag har simlektion med bani igen imorrn , ska bli roligt att se henne igen hon får mig verkligen att känna mig som en bra lärare. jag har inte jobbat som imlärare sen i somras och då fick jag bara skit för att jag kom in i ett samhälle med personer som hade en bild av hur simkolan ska vara så så travar en tjej in och ändrar på allt men nu är det roligt igen att lära och instruera, gymmet är ju askul men där haar jag ingen utbildning så jag kan väll inte få betalt för det innan jag gått nån utbildning för kunskap räknas inte, jag kan fascineras av det ibland att det inte räknas man ska bara ha gått den och den utbildningen som ett tecken på att man kan liksom ,de säger ju inte så mkt alltid kan jag tycka.,
jag ska fika med tilda och axel imorrn också .åtminstone se tilda igen så som jag längtar efter henne! och på får jag se josse och caroline på torsdag! ja måste uppehålla mig med att göra saker annars fruktar jag att jag blir som igår då jag kände mig deprimerad av att vara så rastlös, jag hade verkligen ingen lust att göra någpnting. inget alls . sen tog jag ut det på mamma de va dumt men ja behövde mat och det fanns inget. jag e så inställd på att allt är emot mig ibland, dumt jag vet men det kändes inte bättre igår.
jag får pengar imorrn med så jag kan köpa min efterlängtade parfym, finally! :) nånting positivt! hehe...
jag ska på teatern igen på torsdag också sen har vi live i degerfors på sön , ska bli kul att vara med där igen jag har saknat det också men inte lika mkt som jag saknar musiken och att sjunga jag kan ju inte göra det hemma för de ska vara tyst konstant och syrran e en pain in the ass. vet inte vad som hänt egentligen , men jag ska inte klaga man har förmågan att förtränga hur man var då, jag vet bara att jag var lite mer utåt och inte så självcenterad, det är mitt nya favoritord också jag vet inte varför men jag har träffat mkt nytt folk och jag har använt ordet flitigt .
et är sexigt när en man vet hur han är och har ett mål och vet att han är kapabel till saker men det är avtänade när han vet hur bra han är och hur snygg han är för strålar det ut så blir det är balndning av diva och skit.  jag ser det så .
men nu ska jag vara social med emilie och fundera vidare hur jag ska göra för att inte sjunka ner i bottnen pga inge blir som jag vill just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback