irritation .

Jag har av många anledningar hållit käften ganska mycket, jag orkar inte ha en negativ ragatisk person runt omkring mig särskilt inte nu när jag går på reservbatterier och denna person har väldigt mycket negativ energi, kan det vara för att inget just nu funkar? för jag bli sån då.
jag vet inte men jag tänker inte hålla käften mer för jag bildar irritationer som sedan ligger och gnager, sedan säger denhär personen att den har en sån bra realtion med mig men berättar ändå ingenting förmig, jag har inget mer än tomma rubriker om allt som försigår.
spännande !  jag hade ett samtal med några och när jag fick veta hur det var blev jag väldigt besviken .
är det så att vi borde pratat för länge sedan?
har du problem med hur jag är? varför pratar du inte med mig längre?
Jag kommer säga vad jag tycker nu .frågan är bara om du kommer ta mer avstånd eller visa mer respekt inför den person jag är, med eller utan förändringar .
denhär kära personen är jag orolig för mycket just därför jag är som jag är. jag skrev dethär .

fortsätt lev lilla söta
du vissnar allt mer
dina vingar e blöta
ja ser dej sakta singla ner

fortsätt leva lilla söta
du sliter i ditt galler
dina vingar e blöta
du ner för trappan faller

fortsätt leva lilla söta
du efter kärlek tigger
dina vingar e blöta
du på marken ligger

fortsätt leva lilla söta
du alla andra skadar
dina vingar e blöta
du i din sorg badar


vart tog hon vägen? vem är hon nu? kan hon komma tillbaka till mig så som hon var? jag älskar henne. så innerligt så hon vet inte men jag vill veta hur hon mår annars kan jag inte ge henne min tillit och lova att stanna kvar. söta lilla... väldigt lilla . söta rara... jag är orolig, men jag håller inte käften längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback