jag började igår ...

Jag började med ett helt nytt projekt igår, igår natt . det är bara något jag ska bli färdig med jag struntar inte helt i resultatetmen fokus ligger på att faktiskt göa något som man tänkte göra längre. Om någon annan gillar vad jag gjort så är det ett plus, vad jag har startat upp blir hemligt tills jag e nästan så klar man kan bli.
Ikväll blire chill hos emilie, ska bli mys det... jag e rätt trött så jag orkar inte göra så mycket och ändå sov jag till 12. eller egentligen 1 jag drömde en massa knepigt inatt men jag va ändå med på vad som hände så halvt vaken och halvt sovande.
sov bort hela lördakvällen så jag blev aldrig utgången som jag hade tänkt, hade varit skojgå ut igår när det var en så speciell grej jag skulle på men men ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback