morfar fyller år!

den 9 0kt fyller min morfar 80 år!
jag befinner mig just nu i hälleforsnäs e bit utanför flen som ligger nära eskilstuna.
Min moster är också här och jag har haft chansen å vila lite innan festen är imorgon. sedan kommer fler gäster på måndag men då måste ju jag tillbaka till hell .
Det var kristofer som kom på att de va hell jag skulle till jag gillade namnet ;P
Morfar e en verklig idol han är så go och han har humor och bra åsikter! Min morfar rockar!
Nu är det handboll på teven också det gillar jag men jag gillar datorn mer och det är ju inte sport som är ett stort intresse utan annat och sport har egentligen hamnat längre och längre ner på listan ju äldre jag blivit . I wonder... why?
mycket man vill ha svar på alltså men jag tycker det är så könt att vara här jag får verkligen ta igen mig ocxh vara med personer jag tycker om.
äta god mat och bara läsa en bok och filosofera och smsa;P
jag e en riktig nörd ibland alltså... hahha . om folk bara visste hur jag kan njuta av helt barnsligt banala grejjer som att leka med en radiostyrd bil.. det kan verkligen ta min uppmärksamhet och uppsluka mig och jag kan hålla på läge. 
som ett litet barn med noll tidsuppfattning . sån är jag otroligt barnslig med humor och full med åsikter och skämt en humorist som är hård ochg besynnerlig, känslig och rebellisk det var som jag hette på msn ett tag does it make any sense ?
men jag tänker vara precisa som jag är så kommer jag att bli världens coolaste tant när jag fyller 80, år 2067 om cirka 61 år ... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback