MYSPYSDAG

Jadet har varit en riktig sån dag idag, inte nog med att ja vaknar efter efter att ha sovit hyfsat bra i emilies dubbelsäng å ägnar eftermiddan (observera det fanns ingen morgon idag bara natt) till att se på film , devil wears prda som va riktigt bra så hade ja pyjamas på mig hela dagen igår å halva idag.  Jag har det alltid bra när jag är med Jenny å Emilie. :)
Jag fick altt jag gjort som jag skulle göra idag också ,tom fyllt i alla papper så de känns bra ska bara lämna brevet på lådan imorgon. sen är det action i veckan ska börja med ryggen nu ordentligt för det funkar inte att sova såhär dåligt jag måste ju få nån medicin eller nåt,, plus att jag blir rastlös när jag inte kan träna.
Men mys e bra eftersom man får ta igen sig och vila på riktigt, det gick ju inte däär borta.
Jag myste ju litemer senaare på kvällen,tända ljus. en bra film och bra musik ... Min älskling har ett hjärta av snö samtidigt som han är i min närhet, jag dööör så mysigt . eller va säger nenny om den låtenvisst är den bra?
Jag har tänkt lite mer på mitt projekt jag började med och det kan bli en rolig story, det måste ju vara med lite humor i det annars är det ju inte helt jag , eller så överger jag det å kör på annorlunda cizzi material.
Jag ska te arbetsförmedlingen imorgon undra vad dom säger. vill ju ha jobb så jag kan leva? kanske är det dags å dra ifrån karlstad snart? hmmm nu har jag ju mer som håller mig kvar här men jag har lite att göra och inte mycket fyller mina behov här, är jag klar med stan nu?
Men tummen upp för fler myspys dagar fast man äter för lite bra mat, man får igång huvudet igen sen är ju facemask bra, eller va säger ni gummor? ;)

puss gonatt å allt dedär.


Kommentarer
Postat av: nenny

stan blir inte hela året iaf gumsan.. edinburgh vettu:)

2006-10-17 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback