tjohoppsan

hejhej .
idag har jag lekt med emilie och elina, jag käkade nyss käk på kebabhose,mkt gott det...
simlektionen med bani gick bra och jag fick som vanligt många fina kommentarer och det är lite vad jag behöver nu positiv energi och fina ord, jag vill känna mig speciell särskilt nu när jag känner mig så misslyclad egentligen, jag kunde inte vara kvar, jag var så klen ... jag vet inte är det utan det är ryggen som det är fel på men man känner sig otillräcklig för sig själv och sina egna mål.
Vaknade runt 2 som vanligt när ja siver hos emilie för vi ligger jämt å snackar hela natten . :P
vi skulle ha bakat igår ja å emilie å jenny men de fanns igen pepparkaksdeg:P
imorrn äre teaterrep och så måste jag faktiskt städa och börja fixa bilderna till rummet så de hinner bli klart innan jul för jag vill inte ställa in fotöljerna innan de är klart för då kommer jag bara få negativ energi gentemot dom. har babyblått nu och det är rent gräsligt alltså . usch . 
jag måste göra något så jag förgyller min tillvaro för det verkar ju som om ojag blir kvar hemma nått år eller så och då måste jag fkatiskt känna att för en enda gång är jag nöjd med hur det ser ut runt omkring mig, kosta vad det kosta vill . jag skiter i kläder nu jag har hyfsat mkt .
tänker mkt på led zeplin nu igen också, inte han utan min led... jag vill till honom jag vill höra hans röst för han är verkligen den sexigaste varelse jag vet. jag ångrar jag åkte jag skulle stannat, jag saknar honom.
Min Led;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback