unsertain...

Inte helt hundra helt enkelt, varför känns det alttid så?

Its been a hell of a year for me and my friend, If you really cared for me you´d let me be ,
you´d set me free
is she more beautiful than me?  I hope...
Sweet,sweet darling dont cry ...I´ll be yours one day....

Jag tycker helt enkelt inte om dig på det sättet, jag saknar dig jag vill vara dig nära men jag kan inte tänka mig dig och mig som ett, inte heller kan jag se oss komma varandra för nära jag är inte villig att offra vad vi har idag för något annat, något som faktiskt aldrig fungerat när det väl kommit till mig och inte heller när det väl blivit något man kan likna kärlek.

I will be hell, I will be unsertain and feel odd every day, I would push you away with no explaination. thats just why it should be just as it is.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback