veckan som gått

Det är en vanlig mening som man använder varje fredag där man har chans att utvärdera veckan som gått och det gör man då givetvis varje vecka. jag ska därför vara lite sär och göra preis som jag gör i mitt nuvarnade arbete.
Jag fick ledigt i måndags eftersom vi hade regementets dag så jag hann med å shoppa å vara hemma lite, träffa erik och fika och även bella och erika hann jag träffa. det var väldigt trevligt att vara hemma och se lite av de nya varuhuset och bara vandra omkring och njuta av att vara ledig, nästan förneka att jag skulle dit igen utan bara vara, det var riktigt skönt!
På tisdagen blev de ju till att gå upp i vanlig ordning sisådär 20 minuter i sex.
vi skickades ut i skogen att skjuta med skarp ammunition denna veckan och det va roligt så mkt som jag kunde vara med, jag lyckades ju stuka foten förra veckan och nu så är jag ju förkyld och sjuk igen.
sehr sehr langveilig , ich bin sehr sehr müde ! vielleicht konnte wir in der abend ein film sehen diese zu vergessen. Det jag skrev betyder att jag är uttråkad och trött väldigt trött och att jag basra vill se på teve och film och glömma dethär en stund.
Man kan bli så väldigt trött och man längtar hem när man ligger ute i skogen det regnar man är blöt och man fryser arselt av sig och jag kan inte låta bli att fråga mig själv vad jag gör här?
den frågan har jag ställt mig själv allt oftare sedan det gått utför nu igen med infektioner och så, kanske är det inte meningen att jag ska vara här, kanske är det guds själva hand som stryks över mitt huvud så att jag drabbas av minsta lilla bacill såp att de i längden skickar hem mig. dset gick ju så bra där en stund.  who knows only god I guess.
Jag har varit väldigt rädd en stund nu, jag har tappat i vikt och jag har tjut i öronen, det har gått 3 veckor och det är desamma. 10kg borta och en pip konstant i öronen ., ?
Man får mkt dötid jag skriver mkt därborta då, sen hinner man ju iobland ut och käka också., miljön jag lever i är så fylld av dubbelmoral och motsägelser.
men jag får väll se nu vad som händer....

The fear has not played upn my confidence fear itself only controls me, when I want to do something good.
why is not a question it´s just what there is that matters and how I might change it but as he sad I´m lacking on energy.

Jag är lite sliten och förstår inte riktigt varför saker händer runt mig och jag tycker jag uppfattar dom , kanske annorlunda än tidigare?
Det är bara att stå på sig säger dom,men en sak leder till det andra och att stå på sig betyder ofta att man får stå på sig ensam och ingen vill det under lång tid och jag känner av en förändring jag köper inte mitt egna agernade i hårda situationer jag har softnat i käften och säger inte lika mycket längre, jag brukade köra över alla verbalt men nu gör jag inte det.
Att inte få ut utan bibehålla tystnad väcker aggressionen inom mig och jag blir förbannad mest på de runt omkring mig som påverkar mig. Jag är ju min egen röst som inte hörs och jag vill bara pissa på förändringen och försöker greppa den men jag gör om samma beteende och misstag och viker mig och skriker i tystnad för jag håller käften så fort det blir lite obekvämt! Varför?

Jag brukade inte betee mig såhär så jag hoppas det försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback