Im going through changes...

Finns en låt som går så med black sabbath, den är riktigt bra, å nu menar jag intesådär bra untan nånting som jag verkligen relaterar till, den är nästan lika bra som min öronorgasm låt relearn love med scott stapp and the tea party så alla som kan ska ladda ner båda!
Kom hem med bussen igår så himla ölsugen så de va inte sannt asså,helt sådär otroligt sugen men det blöir väll så efter en vecka i fält med nothing to eat but  dark chocolate och mat ur påsar. Jag fick dessvärre ont i ryggen igen och det var inte kul!  Nu hoppas jag verkligen när jag går till läkaren nästa gång att de kan tala om vad det är för fel för inte ska de kännas som om man ska föda aliens genom ryggen? Så är de bästa sätt jag kan beskriva det på keyword, contractions . (kramper)
blir utgång idag, va hos mattias igår å kollade på folk som görbort sig på idol det var riktigt roligt!
ja bella, josse och några till ska öla ikväll asså!!!
undra varför ja inte får tag på emilie ja vill ju hon kommer med.. säkert min tlfn som e sådär cp nu igen !
men va ska nu överskriften betyda då va är det för förändringar?
ja kan ju börja med mina armar, ja e mkt mera vältränad på såå kort tid, lite scary. sedan är det känslornas allmänna virrvarr och så allt jag har kommit på under tiden jag låg å gnydde över hur ont jag hade, vad som betyder mest osv jag vet verkligen allt sånt nu . inget skämt det var precis som om jag fick en uppenbarelse från gud!
läskigt, creepy call it what you want men jag vet iaf nu och har svar på det mesta  jag har gått och undrat över.
känns fridfullt men sedan finns ju stora frågor kvar givetvis. jag e inte helt frigjord.



Kommentarer
Postat av: emle

Du har inge ringt mig :S

2006-09-04 @ 00:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback