oväntat ggr 2 ...

ja kan man tänka sig vad som har hänt mig, jag som varit så sjuk jag är nästan helt bra nu . underbart! nu jävlar ska dom få se där borta hur bra jag är! sedan hade jag en riktigt fin kväll igår,utöver all möjlig förväntan, han och ..ja... asså ... de behövs inte att man säger nått.
jag röstade idag också, det blev som jag tänkt här kan ingen komma och få mig att ändra mig inte. hoppas verkligen att det blir som jag vill!
Jag känner lite missnöje att ja måste dra nu igen men de bli ju att börja med väggarna nästa vecka och det ser jag fram emot. om jag bara kan få på ny musik på min ipod nu! sen äre klart för avresa.,
himla kul jenny tittade förbi idag också :) hon e underbar !
josse de va en helskön kväll igår asså:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback