17/11 -99

Hittade ett dagboksinlägg från 6an och jag tyckte det var så gulligt eftersom man verkligen hade så söta tankar då.
Jag har ju pappersnojja så jag tänkte jag skriver av det så försvinner det inte, vilka minnen. ojoj.

Idag hade vi disco för 1-6 och jag var DJ med Johan, Morgan,Erik och Robin
Det var kul och Johan var jättesnäll mot mig när de andra bara laravde sig och spelade roof on fire, den där låten som dom bara svär så mycket i.
När jag dansade omkring med Elin så kollade han på mig det var jättejobbigt.
Serdar var hela tiden dum mot mig och förklarade att han inte tyckte jag skulle vara med i fotbollslaget för att jag e så dålig och då sa Johan att han var klen och töntig. Det var bra eftersom Serdar bara spelar fult och blir sur om han inte får göra mål hela tiden.
Serdar blev ledsen när jag ändå får vara med i laget jag är ju tjej så det är pinsamt eller något tycker han.
Han var taskig mot Johan efter han varit taskig mot Johan och sa att han var klen och spinkig och undrade om han fiock mat hemma eftersom han inte har några muskler och då blev Johan ledsen och jag sa att jag inte tyckte alls han var klen och han svarade att han nog var klen men att han satsar på spänst och sånt eftersom man behöver det mer när man spelar fotboll än muskler. Han har ju rätt men det var ändå taskigt.
Det sista som hände på discot var att bodet välte och det var godis över hela golvet det var Serdars fel men han nekar så nu vet jag inte om vi får ihop pengar till skolresa.
Fan för han!
Och nu har han mobbats igen och håller på och tjatar om att Johan och jag har någon pakt och han tror jag är kär i honom och även om jag kanske är det så är det jävligt svårt för han att få tjej så jag eftersom han är sur hela tiden och säger dumma saker.
Han sa inget då så jag vann, han har ju bara muskler och ingen hjärna alls.
Johan e rolig och inte som de andra killarna., inte så barnslig.
Imorgon har jag träning så jag måste cykla efter idrotten helt svettig till fotbollen va jobbigt.
Sen på onsdag med och då för jag höra av hon bitchen Linnea att jag inte duschar igen, hon är så störd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback