Basic turns to the past.

Kan man organisera livet på ett enda jävla papper?
Jag försökte eftersom jag inte hade något bättre för mig, jag har inte tagit med mina känslor men jag ser ändå det eviga mönstret som genomgår allt jag hitills gjort, ska jag bryta mönstret kanske?

Grundläggande:                                                         Utbildad simlärare med ingående HLR och pedagogik
Journalistik                                                                   Frilansare
P4:2 Närskyddssoldat (sniper)                                 Ungdomsledare inom sport, gyminstruktör
Utökade kurser i Idrott och hälsa och Tyska          Politiskt engagerad
Teater, drama och specialidrott                                  Kundtjänst, receptionist

Prkatiserat och jobbat som simlärare i över 6 år där det även ingått livräddning och teknik, jobbat som frilansare på Nwt och skrivit ett antal olika krönikor sedan 2003. Övriga jobb har varit sortering av brev,säljare och reklam och vuxensim.
Simmat 7 -8 år spelat hockey i 2 år och fotboll i 3år, tränat på gym sedan jag var 14 och tränat lacrosse och boxning i perioder på 1-2 år även tränat vattenpolo under och efter jag slutade simma.
Spelat teater av och till sedan 2000 mer seriöst och sjungit själv i band och i kör sedan jag var 13.
Bara för att alltid ha något att göra så gjorde jag som mest 8 av dessa saker samtidigt och jag tycker det är konstigt att jag hela tiden bli rastlös.
oh my! .... *piip*

Nu är det dags att byta bana egentligen och kanske vrida på det, de som kom i andra hand kanske ska få komma i första hand.
Varför blir det så att man är så insnöad på det man kan utan att tänka och bara följer strömmen, varför inte prioritera det man får mer och mer intresse för?
Ingen tid, mycket  skola, men nu ... nu jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback