Drömbilen

jag säger det igen jag ska ha motorcykel men skulle det oväntat trilla in inkomst till bil så är det ju givet att det blir en buick eller en chevrolet. Jag är en riktig oldie.
Chevrolet bel air -58
Buick audbrurn speedster (replica) 1935 eller kanske en buick eight från 1950 den är en riktig klassiker. Har tittat en del i motorjournalen kan jag lova och morsan letar jjú ny bil nu när våran ford blev stulen.
Det är fint när det är en cabriolet med 4 säten, absolut inga fel alls!

Sen har ja tänkt lite på min tatoo med, den om farmor.
seems to me you were the brightest star det blir.

Nu är det påsk också, mormor och morfar e här och jag har sökt jobb hela dagen i stort sett, nu tänktejag vara lite social om inte se film me emly sen.
Hoppas jag får mer än ett napp snart, vore inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback