im not coming for the kill

Kan man ha en rubrik som inte passar med texten?
Jajjemen det kan man för det har jag fixat nu, kanske får jag in vad jag menar med överskriften någonstans annars ska du inte fundera på det.
Jag har fått min presenter under påsk och jag var även och hälsade på mormor och morfar i Hlleforsnäs och myste gott och kollade på hockeyn på teve.
Drog vidare till stockholm och hann med testpilotuppdrag,extra extra och att leka en hel del med mina kusiner.
För övrigt tycker jag påsken är irriterande för det är så många röda dagar och allt är så äckligt lugnt då.
Mormors mat är givetvis det bästa och jag kan minnas allt exakt lukt och smak och man bara myser när man tänker på det.
Har en teori också nu när vi kom in på mat, de där anorexia personerna de måste ha en livlig fantasi som kan få mat till sin värsta fiende och sen måsete de nog också ha svagt psyke och att svälta sig själv kan ju inte vara skönt så de kanske tänder på smärta? Jag kan låta hård men jag kan verkligen inte förstå hur man avstår från att må bra. Kankse har jag tränat jämt och aldrig varit en plutt så jag vet väll inte båda sidorna med de hela men jag hoppas verkligen att det försvinner dedär media bilderna som påverkar så många eller kanske kan man gå för en annan look, inte den spetälske som tagen ur en bok från andra världskrigets fångar en massa silikon och lila ögonskugga till ögonbrynen.  så jävla fult är det men inget nytt är det väll heller att alla tjejer föredrar en pojk som ha kött på sig och då är det ju desamma åt andra hållet, vem fan vill krama någon som inte orkar hålla upp armarna?
Nej jag kommer inte till offret jag håller mig borta, jag vill inte bli inblandad och all energi.
Anorexi.Bulimi,Nevroser, Självmordstankar och annat. Lägg ner för fan och om du nu så gärna vill ta självmord skippa rakhyveln och kör motorsåg, du lär garanterat inte överleva om du skär rätt och då har du ju visat alla att du menade allvar för risken finns är att du blir en fjortis med lite ångest som inte pallade.

Va ett offer, du väljer.  inte svårare än så och jag säger det högt, hellre tjock och lycklig .

anledningen till att jag skrev ner tankarna blandad med lite narsisitisk humor är att jag haft diskussioner med en person som bara suger åt sig min energi som en tvättsvamp och snart så blir jag nog helt fylld till bredden av ja jag vet inte vad. 

Stick ifrån mig jag skiter väll i dina problem .
Du skiter ju i mig och mig kvittar det vilket
du kan ju ha ihjäl dig så jag kan få andvända min svarta klänning på din begravning
Jag ratar dig så jävla mycket.
Sluta upp med din negativa världsbild som slukar allt jag har i ett nafs jag vill inte höra mer.
Du är bara ett jävla offer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback